ציפורים לוחשות

צוות האקדמיה של עמותת ידידי מגלן עושה את מירב המאמצים על מנת לסלול את דרכם של בוגרי היחידה לבחירה אקדמאית נכונה ומושכלת. כחלק ממאמצינו לפרוס בפני המשתחררים הטריים מידע שימושי, מדויק ועדכני, אשר יסייע להם בתהליך קבלת ההחלטות בבחירת המסלול האקדמי הנכון בעבורם, החלטנו להקים מערך ייעוץ אשר יורכב מבוגרי יחידה אקדמאים ממקצועות שונים במשק

כיצד זה עובד?

צוות אקדמיה מגבש כל העת מערך מתנדבים אקדמאים, מקרב בוגרי היחידה, אשר מעוניינים לייעץ ולתרום מניסיונם לבוגרי יחידה צעירים המתלבטים לגבי עתידם האקדמי.

המשתחררים הטריים, הנמצאים בשלב בחירת מקצוע הלימוד ומוסד הלימוד הרלוונטי בעבורם, מוזמנים לפנות במייל בבקשה לקבלת ייעוץ ממאגר “הציפורים הלוחשות” של בוגרי היחידה – academy@maglan.org

עם קבלת הבקשה, נציג מטעמינו יעמוד בקשר עם אותם משתחררים וינתבם למתנדב המתאים ביותר לצרכיו (מקצוע, חוג, מוסד).

הבוגר ייצור קשר טלפוני עם המתנדב, אשר יסייע לו בלבטיו בנושא בחירת מוסד לימוד או מקצוע מסוים.

חשוב לציין, כי צוות אקדמיה אמון על אופן החיבור בין הבוגרים, תוך בדיקת זמינות שני הצדדים לשיחה טלפונית טרום התהליך.

אנו שואפים לייצר מאגר מתנדבים רחב, ככל הניתן, על מנת לתת מענה רלוונטי ומתאים לכלל החוגים האקדמאים הנלמדים, תוך נגיעה בכלל המוסדות האקדמאיים הקיימים.

אז אם אתם בוגרי אקדמיה המוכנים להקדיש מספר דקות עבור משתחררי היחידה הטריים ולסייע להם בדילמות העומדות בפניהם בשלב זה בחיים, נשמח שתצטרפו למאגר ה”ציפורים הלוחשות” של העמותה ותמלאו טופס קצר אודותכם.

בוגרים המעוניינים להצטרף למאגר ולתת ייעוץ לבוגרים צעירים, מוזמנים להירשם בטופס הבא: