שחר סימני

 

 

שחר סימני ז”ל

בן זהבה ומנצור. נולד ביום י”ב באב תשל”ג (10.8.1973) באשקלון. שחר החל את לימודיו בבית-הספר היסודי “גורדון” באשקלון, המשיך בבית-הספר “יחזקאל” בעיר הולדתו, וסיים בתיכון “רונסון” באשקלון, במגמה ההומנית. שחר היה רקדן בלהקת “הורה אשקלון” מכיתה ו’, והמשיך בכך גם במשך שירותו הצבאי. הוא השתתף עם הלהקה בפסטיבלים בהם ייצגה הלהקה את העיר אשקלון ואת המדינה בארץ ובחו”ל.

באמצע חודש מרץ 1992 התגייס שחר לצה”ל. הוא התחיל מסלול גיבוש בשייטת ולא סיימו. בהמשך, עבר קורס צניחה וקורס מפקדי כיתות. בתקופת השירות האחרונה שלו היה שחר חניך בקורס קציני חי”ר. כצוער, התבלט כבחור מלא שמחת חיים ועם זאת רציני ויסודי, אשר שש לעזור לחבריו בכל עת. מפקדיו צפו לו עתיד מבטיח כלוחם וכמפקד. שחר היה קשור מאוד למשפחתו והתאמץ לעזור בכלכלת המשפחה שנקלעה לקשיים.

ביום 20.4.1994, בצאתו מבסיסו, נחטף על ידי מחבלים מתנועת החמאס, שהיו מחופשים ליהודים דתיים, בעת שעלה על מכוניתם. שחר ניהל מאבק עם חוטפיו ואף הצליח לפצוע את מפקד החוליה, אך המחבלים גברו עליו והרגוהו. גופתו נמצאה למחרת, ביום י’ באייר תשנ”ד (21.4.1994), סמוך לכפר בית-חנינא. שחר הובא למנוחות בבית העלמין הצבאי באשקלון. על מצבתו נחקק “נפל בקרב”. בן עשרים ואחת היה בנופלו. הותיר הורים, שני אחים – אלון ואביחי ואחות – ליפז. שחר הועלה לדרגת סגן משנה לאחר מותו.

 

ת.נ.צ.ב.ה

 

מקום מנוחתו

בית העלמין הצבאי: אשקלון 

חלקה: 3     שורה: 8     קבר: 4